Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

Fösta aktiviteten på Tjejfesten

Av de du - 15 juli 2010 18:00

Tjej festen började med att alla hade planerat något som dom ville göra på festen, och la alla lappar i en röstlåda som vi skulle använda lite senare.


Vi drog första lappen och det stog: Klädpoker o Private.


Vi hade klädpoker Linda o Spancer blev av med allting.

 Sedan så körde vi Private och den "leken" inebär att alla måste säga någonting som man tror att den andra personen inte vågar att göra


Så här blev det:                               Gjorde det eller ej

Linda: använda dildo för alla           Gjorde det

Susan: ha sex med en av oss          Gjorde de med Moa

Moa: Ha telefon sex med Marcus          EJ

Spancer: Ha trekant med Marcus o Moa       Gjorde det

Jag: strippa                                                 Ej

Tilda: Gå ut på stan i strippkläder              Ej 





Försättning kommer



 
 
Tommy

Tommy

22 augusti 2010 13:56

Kille som är naken uppassare och strippa på tjejfester:

http://slaventommy.blogspot.com/

http://slaventommy.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av de du - 23 augusti 2010 18:19

Va på stranden med gänget. Vi sola och så kom Emil imot mig. Han bara drog mig mot vattnet han började simma långt ut jag förstog inte vad han ville mig.   Han började dra mig i min bikini och han fick av den då insåg jag vad han höll på med....

Av de du - 23 augusti 2010 17:59

Idag ska de bli fest!!!!!!!!!!!   De började me att Lea skulle ta med musik och hon tog me två vi började med Eddie Meduza - Jag har en stor kuk.       Men den låten var faktiskt inte hennes konstigt nog men de är sant.   Och då tog t...

Av de du - 23 augusti 2010 17:48

Vi drog nästa lapp och de stog Miamore o Poram.   Vi började med Miamore och de är en lek där man ska typ sälja saker medans man är på jobbet.     Vi delade ut jobb och saker vi skulle sälja.   Moa: Kirurg och skulle sälja dildos. Jag...

Av de du - 10 juli 2010 17:52

Sommarlov!!   Föräldrafritt sommarlov kan det bli bättre. Här kommer en lista över vad jag och Tessie har bestämt att vi ska hinna göra:   Gå på minst 15st fester Ligga med 5st Ha några tjej fester Fixa Lizas 18 års fest tävla på Mi...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Kommentera så svarar jag till och med på privata frågor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards